Ortopædkirurgiske sygeplejesker (FSOS) konference d. 18-19 marts

På vegne af det faglige selskab for ortopædkirurgiske Sygeplejersker (FSOS) udbyder vi nu muligheden for at deltage som udstiller ved deres konference. Der er tale om 1.5 dage.

 

Read more about the society here

Program og budget

Program: FSOS Forløbigt konferenceprogram 2025

Budget: på vej

Numbers of delegates

Der forventes ca. 80- 120 deltagere fra hele Danmark.

Hotel rooms
Agreed with the conference venue directly

Exhibition area

Setup 18 marts . kl. 6.30-8.30
Nedtagning 19 marts. efter sidste pause

The exhibition is held seperate from the educational program.

Området vil være i K4 hvor plenum vil være ovenpå i kilden

Der vil være frokost i restauranten men kaffe, kage mv i udstillingslokalet

Se standtegning her:FSOF 2025

Afsendelse af materialer

I kan sende jeres materialer til hotellet d. 17 marts med afhentning d. 19

HUSK at markere jeres pakker tydeligt med FSOS, Virksomhedsnavn, CONEX

Contact

Kontakt venligst Karen eller Rikke på info@conex.dk, if you wish to participate as exhibitors.

We hope to see you.

Comwell Hvide hus Aalborg

Vesterbro 2, 9000 aalborg

Udstillingspris pr. m2: DKK 2.200
Administration fee: DKK 2,000,- Administrationfee is for an extern part.

Minimum stand size: 1.5 x 2 = 3 m2

Der kan bookes stande i den størrelse som i ønsker

Price example
3 m2 x 2.200 = 6.600 + 2.000= DKK 8.600 for den mindste størrelse.

Inkluderet i jeres standpakke:

- Udstilling i kaffepause-området

- Stol og bord på standen

- Adgang til mødet for to repræsentanter pr. stand inkl. forplejning.

Hvis man ønsker at medbringe yderligere repræsentanter skal dette bestilles

  • blankDansk
  • blankDansk
  • blankEnglish (UK)
- select your language -
Field is required!
Field is required!

Forplejning i forbindelse med FSOS konference 2025

Ny bestilling af forplejning eller ændring af eksisterende bestilling?
Vælg venligst om du skal foretage en ny bestilling af forplejning eller skal ændre en eksisterende bestilling af forplejning.
Field is required!
Field is required!

Catering

For at beregne prisen på forplejningen, bedes du bekræfte at der er 2 gratis forplejninger inkluderet i standens pris. Der pålægges et administrationsgebyr på 40 kr.
Hvor stor en stand har du bestilt?
Størrelsen på standen afgør hvor mange personers forplejning der er inkluderet i prisen allerede
Field is required!
Field is required!

Dagsforplejning

Nedenfor vælger du den ønskede forplejning. Vælg det samlede antal (inkl. dem der allerede er inkluderet i prisen). Vores prisberegner tager højde for det antal der allerede er inkluderet i din stand.

Dagsforplejning d. 18 marts

Pris pr. person: 693 kr.
Angiv antal personer på standen (Husk at der som minimum skal stå de to gratis som er med i standprisen)
-
+
Field is required!
Field is required!
Pris
DKK 0,00
Field is required!
Field is required!

Dagsforplejning d. 19 marts

Pris pr. person: 693 kr.
Angiv antal personer på standen (Husk at der som minimum skal stå de to gratis som er med i standprisen)
-
+
Field is required!
Field is required!
Pris
DKK 0,00
Field is required!
Field is required!

Middag d. 18 marts

Pris pr. person:845 kr.
ikke inkluderet i jeres standpris
-
+
Field is required!
Field is required!
Pris
DKK 0,00
Field is required!
Field is required!

Ekstra til standen

Nedenfor vælger du det som i måtte ønske at tilkøbe til standen.

Cafebord

Pris pr. stk: 100 kr.
Vælg antal
-
+
Field is required!
Field is required!
Pris
DKK 0,00
Field is required!
Field is required!

Hvid dug

Pris pr. stk: 30 kr.
Vælg antal
-
+
Field is required!
Field is required!
Pris
DKK 0,00
Field is required!
Field is required!
Eventuelle kommentarer og ønsker
Field is required!
Field is required!

Ordreoversigt

Nedenfor ser du prisen for den samlede forplejning. Når du sender din bestilling modtager du en samlet oversigt på mail.
Hvis der står DKK 0,00 skyldes det at du ikke har tilvagt noget forplejning udover det som allerede er inkluderet i din stand pris
Subtotal inkl. administrationsgebyr 40 kr.
DKK 0,00
Field is required!
Field is required!
Moms (25%)
DKK 0,00
Field is required!
Field is required!
Total
DKK 0,00
Field is required!
Field is required!

Vedrørende fakturering

Fakturaen udstedes af Con.Ex ApS og pålægges 40 kr. i administrationsgebyr.

Dine kontaktoplysninger

Nedenfor vælger du den ønskede forplejning. Vælg det samlede antal (inkl. dem der allerede er inkluderet i prisen). Vores prisberegner tager højde for det antal der allerede er inkluderet i din stand.
Virksomhed
Field is required!
Field is required!
Name
Dit fulde navn
Field is required!
Field is required!
Phone number
Dit telefonnummer
Field is required!
Field is required!
E-mail address
Din e-mail adresse
Field is required!
Field is required!
  • blankDansk
  • blankDansk
  • blankEnglish (UK)
Field is required!
Field is required!
Standstørrelse
Se minimumsstørrelse i arrangement-beskrivelsen.
Field is required!
Field is required!
Repræsentanter
Hvis kendt, skriv antal repræsentanter i møder op med
Field is required!
Field is required!

Dine kontaktoplysninger

Field is required!
Field is required!
Field is required!
Field is required!
Field is required!
Field is required!
Field is required!
Field is required!
Field is required!
Field is required!
Field is required!
Field is required!
Field is required!
Field is required!
Field is required!
Field is required!
Field is required!
Field is required!
Field is required!
Field is required!
Field is required!
Field is required!
Field is required!
Field is required!
Field is required!
Field is required!

Offentlig placering

Vælg nedenfor om virksomhedens stand på være placeret offentligt.
  • - vælg en mulighed -
  • Ja
  • No
Field is required!
Field is required!
Når du indsender formularen, giver du samtidig tilladelse til, at vi må opbevare dine data, så længe det er aktuelt i forbindelse med din evt. deltagelse i en af vores messer.
Field is required!
Field is required!
Field is required!
Field is required!
Field is required!
Field is required!

Exhibitors

omilon rgb gradient
Molnlycke logo
Convatec logo nyt
apodan logo wide apodan
MEDIQ Danmark CMYK 315