Ortopædkirurgiske sygeplejesker (FSOS) konference d. 18-19 marts

På vegne af det faglige selskab for ortopædkirurgiske Sygeplejersker (FSOS) udbyder vi nu muligheden for at deltage som udstiller ved deres konference. Der er tale om 1.5 dage.

 

Læs mere om selskabet her

Program og budget

Program: FSOS Forløbigt konferenceprogram 2025

Budget: på vej

Antal deltagere

Der forventes ca. 80- 120 deltagere fra hele Danmark.

Overnatning
Aftales med konferencestedet direkte.

Udstillingsområde

Setup 18 marts . kl. 6.30-8.30
Nedtagning 19 marts. efter sidste pause

Udstillingen afholdes separat fra det faglige program.

Området vil være i K4 hvor plenum vil være ovenpå i kilden

Der vil være frokost i restauranten men kaffe, kage mv i udstillingslokalet

Se standtegning her:FSOF 2025

Afsendelse af materialer

I kan sende jeres materialer til hotellet d. 17 marts med afhentning d. 19

HUSK at markere jeres pakker tydeligt med FSOS, Virksomhedsnavn, CONEX

Kontakt

Kontakt venligst Karen eller Rikke på info@conex.dk, hvis I ønsker at deltage som udstillere.

Vi håber at se jer på udstillingen!

Comwell Hvide hus Aalborg

Vesterbro 2, 9000 aalborg

Udstillingspris pr. m2: DKK 2.200
Administrationsgebyr: DKK 2.000 Administrationsgebyr til ekstern part (gebyret går ikke til arrangøren)

Minimum standstørrelse: 1,5 x 2 = 3 m2

Der kan bookes stande i den størrelse som i ønsker

Pris eksempel:
3 m2 x 2.200 = 6.600 + 2.000= DKK 8.600 for den mindste størrelse.

Inkluderet i jeres standpakke:

- Udstilling i kaffepause-området

- Stol og bord på standen

- Adgang til mødet for to repræsentanter pr. stand inkl. forplejning.

Hvis man ønsker at medbringe yderligere repræsentanter skal dette bestilles

  • blankDansk
  • blankDansk
  • blankEnglish (UK)
- select your language -
Felt kræves!
Felt kræves!

Forplejning i forbindelse med FSOS konference 2025

Ny bestilling af forplejning eller ændring af eksisterende bestilling?
Vælg venligst om du skal foretage en ny bestilling af forplejning eller skal ændre en eksisterende bestilling af forplejning.
Felt kræves!
Felt kræves!

Forplejning

For at beregne prisen på forplejningen, bedes du bekræfte at der er 2 gratis forplejninger inkluderet i standens pris. Der pålægges et administrationsgebyr på 40 kr.
Hvor stor en stand har du bestilt?
Størrelsen på standen afgør hvor mange personers forplejning der er inkluderet i prisen allerede
Felt kræves!
Felt kræves!

Dagsforplejning

Nedenfor vælger du den ønskede forplejning. Vælg det samlede antal (inkl. dem der allerede er inkluderet i prisen). Vores prisberegner tager højde for det antal der allerede er inkluderet i din stand.

Dagsforplejning d. 18 marts

Pris pr. person: 693 kr.
Angiv antal personer på standen (Husk at der som minimum skal stå de to gratis som er med i standprisen)
-
+
Felt kræves!
Felt kræves!
Pris
DKK 0,00
Felt kræves!
Felt kræves!

Dagsforplejning d. 19 marts

Pris pr. person: 693 kr.
Angiv antal personer på standen (Husk at der som minimum skal stå de to gratis som er med i standprisen)
-
+
Felt kræves!
Felt kræves!
Pris
DKK 0,00
Felt kræves!
Felt kræves!

Middag d. 18 marts

Pris pr. person:845 kr.
ikke inkluderet i jeres standpris
-
+
Felt kræves!
Felt kræves!
Pris
DKK 0,00
Felt kræves!
Felt kræves!

Ekstra til standen

Nedenfor vælger du det som i måtte ønske at tilkøbe til standen.

Cafebord

Pris pr. stk: 100 kr.
Vælg antal
-
+
Felt kræves!
Felt kræves!
Pris
DKK 0,00
Felt kræves!
Felt kræves!

Hvid dug

Pris pr. stk: 30 kr.
Vælg antal
-
+
Felt kræves!
Felt kræves!
Pris
DKK 0,00
Felt kræves!
Felt kræves!
Eventuelle kommentarer og ønsker
Felt kræves!
Felt kræves!

Ordreoversigt

Nedenfor ser du prisen for den samlede forplejning. Når du sender din bestilling modtager du en samlet oversigt på mail.
Hvis der står DKK 0,00 skyldes det at du ikke har tilvagt noget forplejning udover det som allerede er inkluderet i din stand pris
Subtotal inkl. administrationsgebyr 40 kr.
DKK 0,00
Felt kræves!
Felt kræves!
Moms (25%)
DKK 0,00
Felt kræves!
Felt kræves!
Total
DKK 0,00
Felt kræves!
Felt kræves!

Vedrørende fakturering

Fakturaen udstedes af Con.Ex ApS og pålægges 40 kr. i administrationsgebyr.

Dine kontaktoplysninger

Nedenfor vælger du den ønskede forplejning. Vælg det samlede antal (inkl. dem der allerede er inkluderet i prisen). Vores prisberegner tager højde for det antal der allerede er inkluderet i din stand.
Virksomhed
Felt kræves!
Felt kræves!
Navn
Dit fulde navn
Felt kræves!
Felt kræves!
Telefonnummer
Dit telefonnummer
Felt kræves!
Felt kræves!
E-mail adresse
Din e-mail adresse
Felt kræves!
Felt kræves!
  • blankDansk
  • blankDansk
  • blankEnglish (UK)
Felt kræves!
Felt kræves!
Standstørrelse
Se minimumsstørrelse i arrangement-beskrivelsen.
Felt kræves!
Felt kræves!
Repræsentanter
Hvis kendt, skriv antal repræsentanter i møder op med
Felt kræves!
Felt kræves!

Dine kontaktoplysninger

Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!

Offentlig placering

Vælg nedenfor om virksomhedens stand på være placeret offentligt.
  • - vælg en mulighed -
  • Ja
  • Nej
Felt kræves!
Felt kræves!
Når du indsender formularen, giver du samtidig tilladelse til, at vi må opbevare dine data, så længe det er aktuelt i forbindelse med din evt. deltagelse i en af vores messer.
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!

Udstillere

omilon rgb gradient
Molnlycke logo
Convatec logo nyt