Dansk Urogynækologisk Selskabs Efterårsmøde (DUGS) – 30. oktober, 2025

På vegne af Dansk Urogynækologisk Selskab (DUGS) udbyder vi nu muligheden for at deltage som udstiller ved årsmødet. Der er tale om 1 dag.

DUGS har eksisteret siden 2005 som tværfaglig forening for sygeplejersker, fysioterapeuter og læger med interesse i urogynækologi.

Formålet er at fremme fagligheden gennem udveksling af information samt afholdelse af kurser, og være kontaktorgan til beslægtede nationale og internationale sammenslutninger.

Udstillingen afholdes i offentligt rum!

Læs mere om selskabet her

DUGS logo

Program:

Der forventes 150 deltagere

Udstillingsområde
Udstillingen afholdes separat fra det faglige program.

Kaffe og the forplejning vil være i udstillingsområdet.

Overnatning

Alt kommunikation ang. overnatning skal gå direkte til hotellet

Opsætning og nedtagning

Der er opsætning fra kl. 7 og nedtagning efter sidste pause d. 30 oktober

Afsendelse af materialer

Materialer kan sendes til d. 29 oktober med afhentning d. 31 oktober

Materialer skal sendes til:

HUSET Middelfart
Hindsgavl Alle 2, 5500 Middelfart

Husk at markere tydeligt hvilken virksomhed i sender fra.

HUSET Middelfart
Hindsgavl Alle 2, 5500 Middelfart

Prisen for at deltage med en stand er som følger:

Udstillingspris per m2: DKK 2.000,-
Administrationsgebyr: DKK 2.250,- (gebyret går ikke til arrangøren)

(Inkluderer bla. logo på www.conex.dk)

Minimum standstørrelse: 1,5 x 2 = 3 m2.

Priseksempel:
3 m2 x 2.000= 6.000 + 2.250 = DKK 8.250,- for den mindste standstørrelse.

I standen er der inkl.

  • Bord og stol på standen
  • El
  • forplejning for 2 repræsentanter

Tidligere udstillere

  • Danish Healthcare Design
  • Bk Medical/GE healthcare
  • IBSA Nordic
  • Navamedic Danmark Filial af Navamedic Sverige AB
  • Kirstine Hardam A/S
  • Wellspect ApS

I standen er der inkl. 2 forplejninger

Pris for ekstra forplejning begge udstillingsdage: 425 kr. ex moms

prisen er en samlet pris for hele arrangementet. prisen indeholder forplejning om formiddagen, henover frokost og til eftermiddag.

Ved bestilling af ekstra forplejning skal dette sendes til info@conex.dk

  • blankDansk
  • blankDansk
  • blankEnglish (UK)
Felt kræves!
Felt kræves!
Standstørrelse
Se minimumsstørrelse i arrangement-beskrivelsen.
Felt kræves!
Felt kræves!
Repræsentanter
Hvis kendt, skriv antal repræsentanter i møder op med
Felt kræves!
Felt kræves!

Dine kontaktoplysninger

Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!

Offentlig placering

Vælg nedenfor om virksomhedens stand på være placeret offentligt.
  • - vælg en mulighed -
  • Ja
  • Nej
Felt kræves!
Felt kræves!
Når du indsender formularen, giver du samtidig tilladelse til, at vi må opbevare dine data, så længe det er aktuelt i forbindelse med din evt. deltagelse i en af vores messer.
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!

Udstillere