Årsmøde i
Dansk Selskab for
Otorhinolaryngologi,
Hoved- & Halskirurgi

d. 3. – 4. april, 2025

På vegne af DSOHH (Dansk Selskab for Otorhinolaryngologi) udbyder vi nu muligheden for at deltage som udstiller ved dette møde.

Til DSOHHs årsmøde i 2025 er emnet laryngologi. Vi får besøg af den franske Professor Jean-Paul Marie, der skal fortælle om laryngeal reinnervation. Hvor en skadet nerven til stemmelæbe kan gøres funktionel ved at sy den på en anden nerve, hvilet kan give patienter deres stemme tilbage. Der vil være sessioner om hvad vi gør i dk med belysning af de logopædiske udfordringer.

Desuden har sørget for noget rhinologisk ved at inviterer den tyske doktor Robert Bodlaj, der er ekspert i rekonstruktion af concha inferior for patienter, der har såkaldt “empty nose syndrom”, hvor de har fået ødelagt det naturlige flowmønster gennem næsen ved tidligere kirurgi, og har en følelse af at de ikke kan trække vejret gennem næsen, trods god plads derinde. Det bliver en session med præsentation fra praksis (Eva Rye Rasmussen), hospitalet (Kristian Bruun), der flankerer doktor Bodlaj.

Som en tredje session har vi en hovedhalskirurgisk session om PET-CT i hovedhalskræft ved afd. læge Jacob Rasmussen og afd. læge Max Rohde. Begge har lavet en masse forskning i hvordan og hvornår PET-CT kan bruges i hovedhalskræft.

Læs mere om selskabet her

 

Inspirator

Program og budget

Program: på vej

Budget: på vej

Antal deltagere

Der forventes ca. 300 deltagere fra hele Danmark.

Overnatning
Aftales med konferencestedet direkte.

Udstillingsområde

Setup 3 april . kl. 6.30-8.30
Nedtagning 4 april. efter sidste pause

(Det er som udgangspunkt ikke muligt at sætte op dagen før, da vi måler op mv aftenen før.)

Udstillerområdet vil blive placeret i Vandrehallen og sal C (se figur 1).

Udstillerområdet er som de sidste år placeret udenfor og ved siden af foredragssalen (Sal A, se figur 1). Serveringen vil i alle pauserne (inkl. frokosten) foregå i dette udstillerområde. På denne måde oplever vi, at vi holder hele mødet mere samlet.

Vi tager forbehold for ændringer i opstillingen, ved få bestillinger. Tildeling af stande vil ske efter først til mølle princippet, idet vi så vidt muligt vil tage hensyn til udstillernes ønske om placering.

Loftshøjden i udstillersalen er 4.5 m

Af hensyn til de øvrige udstillere bedes det aftales på forhånd, hvis I ønsker at nedtage standen før mødets afslutning.

DSOHH vil fremsende en faktura via ConEx. Hvis vi ikke er oprettet i jeres system, er her et dokument til at få det gjort.
Brevpapir ConEx

Logi og forplejning bestilles direkte hos Hotel Nyborg Strand hvis det ønskes. Denne bestilling åbner snarest på hotellets hjemmeside.

Figur 1 – skitse over udstillerområdet (Vandrehallen og Sal C) – skitsen er ikke målfast

Udstiller info 2

Afsendelse af materialer

I kan sende jeres materialer til hotellet d. 2 april med afhentning d. 5 april

HUSK at markere jeres pakker tydeligt med DSOHH, Virksomhedsnavn, CONEX

Overnatning og forplejning
ekstra forplejning og værelser kan bookes via link som bliver sendt ud når vi har modtaget dette

Kontakt

Kontakt venligst Karen eller Rikke på info@conex.dk, hvis I ønsker at deltage som udstillere.

Vi håber at se jer på udstillingen!

Hotel Nyborg Strand

Østersøvej 2,5800 Nyborg

UDSTILLERPAKKER
Der er mulighed for at vælge mellem Guld-, Sølv- og Standard udstillerpakker.

  • Guld: 60.000 eks. moms
    Indeholder: 10m2 (2*5 m) stand, frit valg af standplacering i
    udstillerområdet samt standard pakkeindhold
  • Sølv: 30.000 eks. moms
    Indeholder: 6m2 (2*3 m) stand, frit valg af standplacering i
    udstillerområdet samt standard pakkeindhold
  • Alm. udstillingsplads: 15.000 eks. moms
    Indeholder: 4m2 (2*2 m) stand i udstillerområdet
  • Ekstra 2m2 (ekstra enheder på 1*2 m kan tilkøbes) kr. 8.000 eks. moms

På priserne vil der komme et adm. gebyr på 2000 kr

Stand placering i udstillerområdet vil blive tildelt efter først-til-mølle-princippet. Efter tilmelding vil I få tilsendt en mail, hvor vi beder jer prioriterer 3 stande, et af disse ønsker vil blive forsøgt opfyldt.

Der kan til alle udstillerpakker tilkøbes yderligere plads, hvis dette ønskes – dette bestilles som ekstra m2. ved tilmelding, og kan tilkøbes som ekstra 1×2 m gulvplads, således at standen bliver 1 m længere med uændret dybde.

Inkluderet i udstillingspakkerne er: standplads, bord og dug. elektricitet (220V), daglig rengøring samt pauseserveringer (kaffe/te, frugt, isvand, rundstykker og kage).

Adgang til foredrag og møder er ikke inkluderet. Ønskes der deltagelse i foredragene, kontakt da venligst selskabets sekretær.

Frokost, middag, og overnatning er ikke inkluderet. Dette betales særskilt via tilmeldingsmodulet på Hotel Nyborg Strands hjemmeside

Overnatning og forplejning
ekstra forplejning og værelser kan bookes via link som bliver sendt ud når vi har modtaget dette

  • blankDansk
  • blankDansk
  • blankEnglish (UK)
Felt kræves!
Felt kræves!
Standstørrelse
Se minimumsstørrelse i arrangement-beskrivelsen.
Felt kræves!
Felt kræves!
Repræsentanter
Hvis kendt, skriv antal repræsentanter i møder op med
Felt kræves!
Felt kræves!

Dine kontaktoplysninger

Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!

Offentlig placering

Vælg nedenfor om virksomhedens stand på være placeret offentligt.
  • - vælg en mulighed -
  • Ja
  • Nej
Felt kræves!
Felt kræves!
Når du indsender formularen, giver du samtidig tilladelse til, at vi må opbevare dine data, så længe det er aktuelt i forbindelse med din evt. deltagelse i en af vores messer.
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!

Udstillere