Dansk Selskab for Geriatri Årsmøde 2025

D. 7-8 marts

Det er med stor glæde, at vi kan invitere jer til at deltage som sponsor og/eller udstiller ved Dansk Selskab for Geriatris årsmøde 2025, som afholdes på Best Western Plus Hotel Fredericia d. 7-8. marts 2025.

Dansk Selskab for Geriatri (DSG) er et videnskabeligt selskab, hvis formål er at fremme geriatrien i Danmark, blandt andet gennem videnskabelige møder og efteruddannelseskurser.

Årsmødet henvender sig til selskabets medlemmer og der forventes deltagelse fra 130-150 læger indenfor geriatrien fra hele Danmark. Årsmødet er derfor et oplagt forum for profilering af firmaer, der arbejder indenfor området og med den geriatriske patientpopulation.

Årsmødet 2025 vil indholdsmæssigt omhandle specialet geriatri i den kontekst vi er i nu – specialet har udviklet sig gennem de seneste år, sundhedvæsenet har ændret sig og politisk er der et ønske om fortsat at tænke nyt. Samtidig vokser den geriatriske patientpopulation og der er behov for at tænke ud af boksen – at se nye muligheder for samarbejde på tværs af faggrupper, specialer og sektorer.

Derfor vil nogle af temaerne på årsmødet være oplæg om de geriatriske kerneydelser og allerede eksisterende samarbejdsformer, herunder bl.a. ortogeriatri og tværsektorielt arbejde, men også give mulighed for drøftelser af hvor geriatrien er nu og hvor vi er på vej hen. Hvem kunne være nye samarbejdspartnere, hvor kommer geriaternes kompetencer bedst til gavn og hvordan kan vi optimere patientforløbene?

Samtidig er en stor del af årsmødet præsentation af den forskning, der foregår i specialet og som adresserer alle aspekter af specialet.

Vi håber, at I vil støtte udviklingen af geriatrien i Danmark ved at deltage i årsmødet og dermed få mulighed for at skabe og udbygge netværk med deltagerne via jeres stand.

Der er tale om 1.5 dag.

 Læs mere om selskabet her

DASYS

Program og budget

Program: ProgramÅrsmøde2025

Programmet med pauser ser sådan her ud:

Fredag, d. 7. marts 202

09.00-10.00 Ankomst, registrering og udstillig

10.00-12.00 Generalforsamling Dansk Selskab for Geriatri

12.00-13.00 Frokost i udstillingsområdet

Evt. satelitsymposium 12.15-12.45

13.00-14.00 årsmødet begynder

14.00- 14.30 Kaffe og kage i udstillingsområdet

Poster walk i udstillingsområdet

14.30-18.00 ”Subspecialisering i geriatri”

15.30-16.00 Forfriskninger i udstillingsområdet (evt. professortalks)

17.00-18.00 Paneldebat

18.00 Afrunding ved mødeleder

 

Lørdag d. 8. marts 2025

08.00-09.00 Morgenmad i restauranten for dem som har overnattet på Best Western Plus Hotel Fredericia.

09.00-10.00 SIG-grupper og møder i SIG-grupper
Guidet tur i udstillingsområdet

10.00-12.30 Forskningsmøde

10.00-10.05 Introduktion

v/forskningsudvalget

10.05-10.35 Guidet poster walk/præsentationer

10.35-12.30 Frie foredrag

Ph.D. fordrag

Korte foredrag og uddeling af pris for bedste poster og foredrag

12.30-13.00

13.00 Frokost – kan medbringes til Uddannelsessymposium

13.10-14.30 Uddannelsessymposium

v/ Uddannelsesudvalget og YG

- se særskilt program

14.30- Afslutning på Årsmødet 2025

v/ Mødeudvalget

------

Budget: på vej

Antal deltagere

Der forventes ca. 150 deltagere fra hele Danmark.

Overnatning
Aftales med konferencestedet direkte.

 

Udstillingsområde

Setup 7. marts kl. 7.00-9.00
Nedtagning 8 marts. omkring frokosten

Udstillingen afholdes separat fra det faglige program.

Udstillingen vil være i forlængelse af restauranten.
DSG har booket alle lokaler og har reserveret alle værelser på hotellet. så der er ikke adgang for andre på hotellet

Frokosten vil blive serveret i restauranten som siddende frokost

Oversigt over udstillingområdet er på vej

Afsendelse af materialer

I kan sende jeres materialer til hotellet d. 6. marts med afhentning d. 8 marts
Hotellet har et andet arrangement d. 9, derfor skal alt materiale være fjernet inden da.

HUSK at markere jeres pakker tydeligt med DSG, Virksomhedsnavn, CONEX

 

Kontakt

Kontakt venligst Karen eller Rikke på info@conex.dk, hvis I ønsker at deltage som udstillere.

Vi håber at se jer på udstillingen!

Best Western Plus Hotel Fredericia

Vestre Ringvej 96, 7000 Fredericia

UDSTILLINGSPRISER eksl. Moms

Pr m2. 2200 kr.

Mindstestand størrelse på 1,5x2= 3m2

 

Eksempel på standstørrelser

4 m2 - DKK 8.800 inkl. 1 gratis registrering

6 m2 - DKK 13.200 inkl. 1 gratis registrering

8 m2 - DKK 17.600 inkl. 1 gratis registrering

Der vil blive pålagt et adm. Gebyr på 2000 kr. pr stand, dette går til Con.Ex

 

UDSTILLINGSPRISEN INKLUDERER:

  • Udstillingsstand, inkl. skolebord/cafebord, 2 konference stole, Wi-Fi og elektricitet
  • Logo i programmet
  • Deltagerliste inkl. arbejdssted, dog uden kontaktinformation

GULD SPONSORAT

DKK 30.000 ekskl. moms

Sponsoratet inkluderer:

  • 8 m2 udstillingsstand inkl. skolebord, 2 stole, Wi-Fi og elektricitet
  • 3 deltagerregistreringer inkl. alle programlagte måltider og kaffepauser (middag kan tilkøbes)
  • Roll-up i registreringsområdet (medbringes af firmaet)
  • Logo i programmet
  • Flyer/brochure/A4 insert i konferencematerialet
  • Logo på pauseskærm
  • Deltagerliste inkl. arbejdssted, dog uden kontaktinformation

SØLV SPONSORAT

DKK 20.000 ekskl. moms

Sponsoratet inkluderer:

  • 6 m2 udstillingsstand inkl. skolebord, 2 stole, Wi-Fi og elektricitet
  • 2 deltagerregistreringer inkl. alle programlagte måltider og kaffepauser (middag kan tilkøbes)
  • Logo i programmet
  • Flyer/brochure/A4 insert i konferencematerialet
  • Logo på pauseskærm
  • Deltagerliste inkl. arbejdssted, dog uden kontaktinformation

SATELLIT SYMPOSIUM (max 1 sponsor)

DKK 20.000,- ekskl. moms (30 min.)

Fredag den 7. marts 2025 kl. 12.15 – 12.45

Der er indlagt et satellit symposium i programmet, som finder sted i frokostpausen om fredagen. Deltagerne kan tage deres frokost med ind i symposium lokalet. Symposiet skal have relation til det overordnede tema for årsmødet. Udvælgelse sker på baggrund af en faglig vurdering ud fra en ansøgning på maks. 1 side, hvori symposiets fokus, mulige talere og emner skitseres. Ansøgning indsendes senest 15. december 2024 til nimann@dadlnet.dk

Tilbagemelding på ansøgningen fra bestyrelsen modtages medio januar 2025.

 

  • blankDansk
  • blankDansk
  • blankEnglish (UK)
- select your language -
Felt kræves!
Felt kræves!

Forplejning i forbindelse med DSG årsmøde 2025

Ny bestilling af forplejning eller ændring af eksisterende bestilling?
Vælg venligst om du skal foretage en ny bestilling af forplejning eller skal ændre en eksisterende bestilling af forplejning.
Felt kræves!
Felt kræves!

Forplejning

For at beregne prisen på forplejningen, bedes du bekræfte at der er 1 gratis forplejning inkluderet i standens pris. Der pålægges et administrationsgebyr på 40 kr.
Inkluderet forplejning
Vælg inkluderet forplejning
Felt kræves!
Felt kræves!

Dagsforplejning

Nedenfor vælger du den ønskede forplejning. Vælg det samlede antal (inkl. dem der allerede er inkluderet i prisen). Vores prisberegner tager højde for det antal der allerede er inkluderet i din stand.

Dagsforplejning d. 7 marts

Pris pr. person: 830 kr
Angiv antal personer på standen (Husk at der som minimum skal stå den ene gratis som er med i standprisen)
-
+
Felt kræves!
Felt kræves!
Pris
DKK 0,00
Felt kræves!
Felt kræves!

Middag d. 7 marts

Pris pr. person: 480 kr
ikke inkluderet i jeres standpris
-
+
Felt kræves!
Felt kræves!
Pris
DKK 0,00
Felt kræves!
Felt kræves!

Ekstra til standen

Nedenfor vælger du det som i måtte ønske at tilkøbe til standen.

Cafebord

Pris pr. stk: 50 kr.
Vælg antal
-
+
Felt kræves!
Felt kræves!
Pris
DKK 0,00
Felt kræves!
Felt kræves!

Hvid dug

Pris pr. stk: 20 kr.
Vælg antal
-
+
Felt kræves!
Felt kræves!
Pris
DKK 0,00
Felt kræves!
Felt kræves!
Eventuelle kommentarer og ønsker
Felt kræves!
Felt kræves!

Ordreoversigt

Nedenfor ser du prisen for den samlede forplejning. Når du sender din bestilling modtager du en samlet oversigt på mail.
Hvis der står DKK 0,00 skyldes det at du ikke har tilvagt noget forplejning udover det som allerede er inkluderet i din stand pris
Subtotal inkl. administrationsgebyr 40 kr.
DKK 0,00
Felt kræves!
Felt kræves!
Moms (25%)
DKK 0,00
Felt kræves!
Felt kræves!
Total
DKK 0,00
Felt kræves!
Felt kræves!

Vedrørende fakturering

Fakturaen udstedes af Con.Ex ApS og pålægges 40 kr. i administrationsgebyr.

Dine kontaktoplysninger

Nedenfor vælger du den ønskede forplejning. Vælg det samlede antal (inkl. dem der allerede er inkluderet i prisen). Vores prisberegner tager højde for det antal der allerede er inkluderet i din stand.
Virksomhed
Felt kræves!
Felt kræves!
Navn
Dit fulde navn
Felt kræves!
Felt kræves!
Telefonnummer
Dit telefonnummer
Felt kræves!
Felt kræves!
E-mail adresse
Din e-mail adresse
Felt kræves!
Felt kræves!
  • blankDansk
  • blankDansk
  • blankEnglish (UK)
Felt kræves!
Felt kræves!
Standstørrelse
Se minimumsstørrelse i arrangement-beskrivelsen.
Felt kræves!
Felt kræves!
Repræsentanter
Hvis kendt, skriv antal repræsentanter i møder op med
Felt kræves!
Felt kræves!

Dine kontaktoplysninger

Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!

Offentlig placering

Vælg nedenfor om virksomhedens stand på være placeret offentligt.
  • - vælg en mulighed -
  • Ja
  • Nej
Felt kræves!
Felt kræves!
Når du indsender formularen, giver du samtidig tilladelse til, at vi må opbevare dine data, så længe det er aktuelt i forbindelse med din evt. deltagelse i en af vores messer.
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!
Felt kræves!

Udstillere