Dansk Selskab for Geriatri Årsmøde 2025
D. 7-8 marts
Det er med stor glæde, at vi kan invitere jer til at deltage som sponsor og/eller udstiller ved Dansk Selskab for Geriatris årsmøde 2025, som afholdes på Best Western Plus Hotel Fredericia d. 7-8. marts 2025.
Dansk Selskab for Geriatri (DSG) er et videnskabeligt selskab, hvis formål er at fremme geriatrien i Danmark, blandt andet gennem videnskabelige møder og efteruddannelseskurser.
Årsmødet henvender sig til selskabets medlemmer og der forventes deltagelse fra 130-150 læger indenfor geriatrien fra hele Danmark. Årsmødet er derfor et oplagt forum for profilering af firmaer, der arbejder indenfor området og med den geriatriske patientpopulation.
Årsmødet 2025 vil indholdsmæssigt omhandle specialet geriatri i den kontekst vi er i nu – specialet har udviklet sig gennem de seneste år, sundhedvæsenet har ændret sig og politisk er der et ønske om fortsat at tænke nyt. Samtidig vokser den geriatriske patientpopulation og der er behov for at tænke ud af boksen – at se nye muligheder for samarbejde på tværs af faggrupper, specialer og sektorer.
Derfor vil nogle af temaerne på årsmødet være oplæg om de geriatriske kerneydelser og allerede eksisterende samarbejdsformer, herunder bl.a. ortogeriatri og tværsektorielt arbejde, men også give mulighed for drøftelser af hvor geriatrien er nu og hvor vi er på vej hen. Hvem kunne være nye samarbejdspartnere, hvor kommer geriaternes kompetencer bedst til gavn og hvordan kan vi optimere patientforløbene?
Samtidig er en stor del af årsmødet præsentation af den forskning, der foregår i specialet og som adresserer alle aspekter af specialet.
Vi håber, at I vil støtte udviklingen af geriatrien i Danmark ved at deltage i årsmødet og dermed få mulighed for at skabe og udbygge netværk med deltagerne via jeres stand.
Der er tale om 1.5 dag.
Program og budget
Program: ProgramÅrsmøde2025
Programmet med pauser ser sådan her ud:
Fredag, d. 7. marts 202
09.00-10.00 Ankomst, registrering og udstillig
10.00-12.00 Generalforsamling Dansk Selskab for Geriatri
12.00-13.00 Frokost i udstillingsområdet
Evt. satelitsymposium 12.15-12.45
13.00-14.00 årsmødet begynder
14.00- 14.30 Kaffe og kage i udstillingsområdet
Poster walk i udstillingsområdet
14.30-18.00 ”Subspecialisering i geriatri”
15.30-16.00 Forfriskninger i udstillingsområdet (evt. professortalks)
17.00-18.00 Paneldebat
18.00 Afrunding ved mødeleder
Lørdag d. 8. marts 2025
08.00-09.00 Morgenmad i restauranten for dem som har overnattet på Best Western Plus Hotel Fredericia.
09.00-10.00 SIG-grupper og møder i SIG-grupper
Guidet tur i udstillingsområdet
10.00-12.30 Forskningsmøde
10.00-10.05 Introduktion
v/forskningsudvalget
10.05-10.35 Guidet poster walk/præsentationer
10.35-12.30 Frie foredrag
Ph.D. fordrag
Korte foredrag og uddeling af pris for bedste poster og foredrag
12.30-13.00
13.00 Frokost – kan medbringes til Uddannelsessymposium
13.10-14.30 Uddannelsessymposium
v/ Uddannelsesudvalget og YG
- se særskilt program
14.30- Afslutning på Årsmødet 2025
v/ Mødeudvalget
------
Budget: på vej
Antal deltagere
Der forventes ca. 150 deltagere fra hele Danmark.
Overnatning
Aftales med konferencestedet direkte.
Udstillingsområde
Setup | 7. marts kl. 7.00-9.00 |
Nedtagning | 8 marts. omkring frokosten |
Udstillingen afholdes separat fra det faglige program.
Udstillingen vil være i forlængelse af restauranten.
DSG har booket alle lokaler og har reserveret alle værelser på hotellet. så der er ikke adgang for andre på hotellet
Frokosten vil blive serveret i restauranten som siddende frokost
Oversigt over udstillingområdet er på vej
Afsendelse af materialer
I kan sende jeres materialer til hotellet d. 6. marts med afhentning d. 8 marts
Hotellet har et andet arrangement d. 9, derfor skal alt materiale være fjernet inden da.
HUSK at markere jeres pakker tydeligt med DSG, Virksomhedsnavn, CONEX
Kontakt
Kontakt venligst Karen eller Rikke på info@conex.dk, hvis I ønsker at deltage som udstillere.
Vi håber at se jer på udstillingen!
Best Western Plus Hotel Fredericia
Vestre Ringvej 96, 7000 Fredericia
UDSTILLINGSPRISER eksl. Moms
Pr m2. 2200 kr.
Mindstestand størrelse på 1,5x2= 3m2
Eksempel på standstørrelser
4 m2 - DKK 8.800 inkl. 1 gratis registrering
6 m2 - DKK 13.200 inkl. 1 gratis registrering
8 m2 - DKK 17.600 inkl. 1 gratis registrering
Der vil blive pålagt et adm. Gebyr på 2000 kr. pr stand, dette går til Con.Ex
UDSTILLINGSPRISEN INKLUDERER:
- Udstillingsstand, inkl. skolebord/cafebord, 2 konference stole, Wi-Fi og elektricitet
- Logo i programmet
- Deltagerliste inkl. arbejdssted, dog uden kontaktinformation
GULD SPONSORAT
DKK 30.000 ekskl. moms
Sponsoratet inkluderer:
- 8 m2 udstillingsstand inkl. skolebord, 2 stole, Wi-Fi og elektricitet
- 3 deltagerregistreringer inkl. alle programlagte måltider og kaffepauser (middag kan tilkøbes)
- Roll-up i registreringsområdet (medbringes af firmaet)
- Logo i programmet
- Flyer/brochure/A4 insert i konferencematerialet
- Logo på pauseskærm
- Deltagerliste inkl. arbejdssted, dog uden kontaktinformation
SØLV SPONSORAT
DKK 20.000 ekskl. moms
Sponsoratet inkluderer:
- 6 m2 udstillingsstand inkl. skolebord, 2 stole, Wi-Fi og elektricitet
- 2 deltagerregistreringer inkl. alle programlagte måltider og kaffepauser (middag kan tilkøbes)
- Logo i programmet
- Flyer/brochure/A4 insert i konferencematerialet
- Logo på pauseskærm
- Deltagerliste inkl. arbejdssted, dog uden kontaktinformation
SATELLIT SYMPOSIUM (max 1 sponsor)
DKK 20.000,- ekskl. moms (30 min.)
Fredag den 7. marts 2025 kl. 12.15 – 12.45
Der er indlagt et satellit symposium i programmet, som finder sted i frokostpausen om fredagen. Deltagerne kan tage deres frokost med ind i symposium lokalet. Symposiet skal have relation til det overordnede tema for årsmødet. Udvælgelse sker på baggrund af en faglig vurdering ud fra en ansøgning på maks. 1 side, hvori symposiets fokus, mulige talere og emner skitseres. Ansøgning indsendes senest 15. december 2024 til nimann@dadlnet.dk
Tilbagemelding på ansøgningen fra bestyrelsen modtages medio januar 2025.
- Dansk
- Dansk
- English (UK)
- Dansk
- Dansk
- English (UK)